Oprichters dichtbij.nl gaan voor nieuwe uitdaging bij Allfree

Logo Dichtbij

Een nieuwe uitdaging voor de oprichters van dichtbij.nl: zij gaan een samenwerking aan met ons unieke online marketingbureau.


We krijgen versterking van de Noord-Hollandse investeerders en oud-eigenaren van TMG dochter dichtbij.nl Jelle Hoffenaar, Bart Jonk en voormalig dichtbij salesmanager Maurice Jong. Allfree zorgt er via verschillende online en offline marketing kanalen voor dat het mkb in heel Nederland exclusieve en hoogwaardige klantaanvragen (leads) krijgt. Het unieke aan dit concept is dat een bedrijf alleen per serieuze lead betaalt en dat er vooraf aan de samenwerking garanties afgegeven worden over het aantal leads. Naast de reeds succesvolle dienstverlening binnen beroepen als loodgieter, glaszetter, CV monteur, advocatuur en elektricien wordt dit door deze nieuwe samenwerking uitgebreid met beroepen zoals schilder, aannemer, hovenier en vloerenspecialist.

Hoffenaar en Jonk zijn bekend geworden als oprichters van dichtbij.nl, het nieuwsplatform dat zij in 2011 verkochten aan de Telegraaf Media Groep. “Na mijn avonturen bij dichtbij investeer ik in diverse internet initiatieven. Omdat Allfree op basis van no cure no pay hoogwaardige leads aan het mkb levert, past dit perfect bij mijn expertise en mijn portefeuille aan activiteiten.” aldus Hoffenaar.

Potze ziet deze samenwerking als een win-win situatie: “Dit is een mooie kans voor beide partijen om ervaringen uit te wisselen, er zo een nog beter product van te maken en dit samen bereikbaar te maken voor nog meer mkb’ers.”

Mobiele versie afsluiten