Terugblikken op een mooi 2016
10 januari 2017 | Kars PotzeDe directeur van Allfree, Kars Potze, blikt terug op een mooi 2016. Het bedrijf is gegroeid en ook in 2017 wil hij weer nieuwe ideeën lanceren.
Beste lezer,
Zo tijdens de eerste dagen van het nieuwe jaar, mistroostig en koud buiten, geeft het een warm gevoel om te kunnen terugkijken op een mooi 2016 voor Allfree. We hebben met zijn allen vele positieve ontwikkelingen mee mogen maken op alle gebieden waar wij ons mee bezig houden. Intern, met onze klanten en ook met onze relaties.
We zijn in 2016 weer behoorlijk gegroeid in omzet, in het aantal gegenereerde leads en in klanten. We zijn eveneens gegroeid in personeel, skills, kennis en ervaring en onze medewerkers zijn erop vooruit gegaan qua beloning en perspectief. We zijn gezamenlijk gegroeid in onze relatie met onze klanten. Mede door ons uitgebreide klanttevredenheidsonderzoek hebben we veel beter in zicht waar we ons kunnen verbeteren qua dienstverlening en waar onze klanten behoefte aan hebben. Tegelijkertijd hebben we ook onze wensen qua samenwerking mogen bespreken en zo zijn we qua begrip meer naar elkaar gegroeid. We zijn gegroeid in branches die we van leads mogen voorzien en gegroeid in het aantal kanalen dat we gebruiken voor het werven van leads. We mogen ons sinds vorig jaar Google Premier Partner noemen: een select groepje marketingbureaus die de skills hebben om het beste uit Google te halen voor hun klanten. En we hebben met andere leveranciers een basis gelegd om in 2017 ons portfolio uit te breiden, onze marktpositie te versterken en zo nog beter onze klanten te kunnen bedienen.
Ik realiseer mij dat dit laatste een beetje vaag is, maar… dat is bewust! Een goede blog bevat immers ook iets spannends, al was het maar om iets exclusief te kunnen onthullen aan onze klanten. Want het is voor hen dat we dit doen. Maar niet alleen onze klanten lezen dit blog, ook concurrenten houden ons scherp in de gaten. Dan is het oppassen dat we ons de kaas niet van het brood laten eten. 😉 Maar goed… Houd Allfree het komende jaar goed in de gaten!
In onze constant veranderende markt zijn wij immers al meer dan 15 jaar een toonaangevende speler op het gebied van leadgeneratie voor het MKB in Nederland (en België). Eerst met de introductie van Naamnummers, later in samenwerking met Gouden Gids en de Telefoongids, toen tijdens de opkomst van Google als eerste met stad beroep domeinen, met no cure no pay leads op basis van onze uitgebreide ervaring en met ons full service callcenter ter ontlasting van onze klanten.
Innovatie en kwaliteit zijn de kernwoorden. Ik ben er trots op. Ook om samen met mijn team in 2017 weer nieuwe ideeën te mogen lanceren en een aantal leuke verrassingen te presenteren aan onze huidige en potentiële klanten. Bent u al klant? Dan kunt u dus meer van ons verwachten! Bent u nog geen klant, dan nodig ik u van harte uit om vrijblijvend contact met ons op te nemen om te bezien wat we voor u kunnen betekenen. Wij komen graag bij u langs, no cure no pay!
Rest mij u het beste te wensen voor 2017.
Kars Potze,
Directeur Allfree BV