Vakman van de Maand | RILOO Service
19 april 2018Deze maand zetten wij Guido en zijn vriendin Sarah van RILOO Service in het zonnetje. Guido is door ons verkozen als Vakman van de Maand. Onze accountmanager Jordy reed deze week naar Hoorn om ze persoonlijk te feliciteren. Er werd een pakket met lekkere Groningse streekproducten en een mooie kaart overhandigd.
Wat zijn nou punten waar wij op letten bij het kiezen van een vakman van de maand? Er moet ten eerste sprake zijn van vakmanschap. Naast het vakmanschap moet ook de communicatie in orde zijn. Is het bedrijf bereikbaar? Hoe worden de klussen afgehandeld en hoe is de aftersales? Omdat ons Service Center en onze accountmanagers het meeste contact hebben met onze klanten dragen zij een vakman aan. Ze hoefden er niet lang over na te denken.
Waarom RILOO Service?
Guido heeft een prachtig allround loodgietersbedrijf in Hoorn. Hij is breed gespecialiseerd en neemt niet alleen bijna alle klussen op het gebied van riooltechniek aan, hij is ook flexibel tijdens bijzondere omstandigheden, zoals tijdens vakanties en slechte weersomstandigheden. We hebben nog nooit een klacht over de werkzaamheden van RILOO Service ontvangen. Daarnaast is hij altijd opgewekt. Wanneer wij een potentiële klant doorverbinden neemt hij bovendien altijd de telefoon op.
Ook weet hij hoe hij potentiële klanten tot daadwerkelijke klanten maakt. Door uiterst zorgvuldig te werken en afspraken na te komen weet hij de klant vervolgens te behouden. Bij RILOO Service wordt er tevens enorm hard gewerkt. Alle klantenaanvragen die hij van ons binnenkrijgt worden keurig afgehandeld.
Niet alleen op zakelijk vlak, maar ook op persoonlijk vlak hebben wij veel lof voor Guido. Hij is altijd vriendelijk en staat open voor nieuwe ideeën. Laatst kregen we warme groetjes uit Sicilië. Ze lieten ons weten dat ze ook tijdens hun vakantie altijd bereikbaar zijn voor vragen. Kortom, overduidelijk winnaar.
Gefeliciteerd en ga zo door!